دیزل ژنراتور

Wiki Article

دیزل ژنراتور ایمنی بیشتری نسبت به ژنراتورهای گازی دارد.

جلوگیری از نشت سوخت بر روی بدنه، کنترل اتصالات سیستم سوخت رسانی، عدم وجود الکتریسیته ساکن در مخزن سوخت و عدم قرار گرفتن مواد اشتعال‌زا در کنار دستگاه، از مهم‌ترین اصول حفاظتی دیزل ژنراتور‌ محسوب می‌شود.

دیزل ژنراتور بادوین تکنولوژی موتورهای دیزلی بادوین فرانسه که اخیرا به کشور چین منتقل شده و با کیفیت و استاندارد بین المللی در آن کشور تولید می شود با ژنراتورهای طرح استمفورد با کیفیت بالا (های کپی) کوپل شده و دیزل ژنراتور بادوین تیارا را تشکیل می دهد.

موتورسازان: دیزل ژنراتور موتورسازان، با پشتیبانی دانش فنی برند پرکینز، یکی از انواع باکیفیت ژنراتورهای برق تولید داخلی برای مصارف خانگی و صنعتی محسوب می‌شود. ژنراتور دیزلی موتورسازان در بخش کشاورزی، راندمان قابل توجه و نتیجه عملکردی بسیار قابل ملاحظه‌ای از خود به جای گذاشته است.

سید سراج حمیدی دانش‌آموخته مهندسی برق است و به ریاضیات و زبان و ادبیات فارسی علاقه دارد. او آموزش‌های مهندسی برق، ریاضیات و ادبیات مجله فرادرس را می‌نویسد.

قطعات دیزل ژنراتور در شرکت های مختلفی تولید و سپس توسط همان شرکت‌ها یا کمپانی‌های واسط، کوپله می‌شوند و در اختیار مردم قرار می گیرند.

در پاسخی کوتاه به سوال دیزل ژنراتور چیست؟ می توان گفت: به ترکیبی از یک موتور دیزل و آلترناتور (ژنراتور تک) و انواع متعلقات فرعی نظیر تابلو کنترل که به یکدیگر متصل شده‌اند، دیزل ژنراتور می‌گویند.

کیفیت جریان ثابت و تنظیمات اولیه دیزل ژنراتور آسانی دارد. دیزل ژنراتورهای مکالته به لحاظ ابعاد و وزن، تفاوت کمی با دیزل ژنراتورهای کامینز استمفورد دارند.

نیازمندی‌های بکارگیری و استفاده بهینه از دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور دستگاهی است که دارای ژنراتور و موتور دیزلی است و برق مورد نیاز کاربر را تامین می کند. از نظر لغوی، دیزل ژنراتور نوعی ژنراتور برق است که با استفاده از سوخت گازوئیل، برق مورد نیاز را در هر شرایطی به خصوص اضطراری تامین می کند.

بنابراین، توجه به وجود فناوری و مجوز کوپله توسط شرکت ارائه کننده این خدمات، در بکارگیری درست و عمر کارکردی مفید ژنراتور بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

پاسخ نظر سلام و عرض ادب. جهت برق اضطراری یک واحد آپارتمان، نیاز به یک دیزل ژنراتور حداقل با قدرت ۲۲ کاوا دارم.

به دلیل این که کم تر پیش می‌آید که دیزل ژنراتور در شرایط محیطی استاندارد کار کند، بنابراین با توجه به محل نصب دیزل ژنراتور معمولا مقادیر توان عملی قابل دستیابی کم تر از توان اعلام شده در کاتالوگ است.

محصولات ولوو ما دارای سه سال گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش هستند. تامین لوازم یدکی اصلی دیزل ولوو را تضمین می کنیم.

Report this wiki page